Ahojte, neviem ako sa to spravne vola, ale auto je uz strasne citlive na hrbolce na cestach a strasne to s nami hadze. Zevraj treba doplnit "gule". Boli sme sa pytat v citroene - servise, no tam ich len menia za nove. Nepoznatie niekoho z Trencina alebo okolia kto ich plni? Voped dakujem za odpoved.
Ahojte, neviem ako sa to spravne vola:-)), ale auto je uz strasne citlive na hrbolce na cestach a strasne to s nami hadze. Zevraj treba doplnit "gule". Boli sme sa pytat v citroene - servise, no tam ich len menia za nove. Nepoznatie niekoho z Trencina alebo okolia kto ich plni? Voped dakujem za odpoved.
pokial si sa o gule doteraz nestaral tak nema vyznam doplnovat. vlastna skusenost. ked je auto tvrde ako hovoris tak su po smrti. to znamena ze mambrana je prasknuta. nove dostanes do 30 € kus a budes mat pokoj. len nie v citroene tam chcu za ne nehorazne love.
pokial si sa o gule doteraz nestaral tak nema vyznam doplnovat. vlastna skusenost. ked je auto tvrde ako hovoris tak su po smrti. to znamena ze mambrana je prasknuta. nove dostanes do 30 € kus a budes mat pokoj. len nie v citroene tam chcu za ne nehorazne love. :-))))
To Hiero-nemusí to být vždy pravda,nejprve bych je opravdu zkusil dofouknout a ne hned kupovat nové.(V ČR nová od cca 1000,-kč/ks a dofuk od 150,-kč/ks do cca 400,-kč/ks-dost podstatný finanční rozdíl,nwn jak u Vás)
Pokud jsou ale opravdu potřeba nove,zde někde je také odkaz na jednoho prodejce (předpoklad že je ochoten zaslat k Vám),který má opravdu dobré ceny : Automax Hulín (Bobo) tel: 777 865 669 nebo 573 352 130 ; e-mail : zdenektobolik@autodilyhulin.cz ; www : www.autodilyhulin.cz
To Hiero-nemusí to být vždy pravda,nejprve bych je opravdu zkusil dofouknout a ne hned kupovat nové.(V ČR nová od cca 1000,-kč/ks a dofuk od 150,-kč/ks do cca 400,-kč/ks-dost podstatný finanční rozdíl,nwn jak u Vás)
Pokud jsou ale opravdu potřeba nove,zde někde je také odkaz na jednoho prodejce (předpoklad že je ochoten zaslat k Vám),který má opravdu dobré ceny : Automax Hulín (Bobo) tel: 777 865 669 nebo 573 352 130 ; e-mail : zdenektobolik@autodilyhulin.cz ; www : www.autodilyhulin.cz
ak nevies kolko km maju gule tak je lepsie vymenit za nove.. IFHSky zozenies kolo tych 35e ked pohladas, ja som objednaval z vyssie spominanej adresy
moze sa stat ze membrana je uz poskodena, pripadne ma trhliny ..takze dofuknes..a o tyzden je neaka zase v prdeli..
ak nevies kolko km maju gule tak je lepsie vymenit za nove.. IFHSky zozenies kolo tych 35e ked pohladas, ja som objednaval z vyssie spominanej adresy
moze sa stat ze membrana je uz poskodena, pripadne ma trhliny ..takze dofuknes..a o tyzden je neaka zase v prdeli..
ak nevies kolko km maju gule tak je lepsie vymenit za nove.. IFHSky zozenies kolo tych 35e ked pohladas, ja som objednaval z vyssie spominanej adresy
moze sa stat ze membrana je uz poskodena, pripadne ma trhliny ..takze dofuknes..a o tyzden je neaka zase v prdeli..
o tomto som pisal. pokial sa clovek nestara nerobi pravidelne dofuky atd....nema vyznam. ako bolo napisane po kratkom case aj tak gule prestanu pruzit.
o tomto som pisal. pokial sa clovek nestara nerobi pravidelne dofuky atd....nema vyznam. ako bolo napisane po kratkom case aj tak gule prestanu pruzit.:-))))
ja myslim ze raz za 60 - 100 000km investovat 4x 1000,- do novych guli nie je ziadna velka investicia, hlavne ked ide o bezpeci - jazdit na repasovanych tlmicoch by som sa dost bal ... ale existuju individua co si na tom zalozili zivnost a su schopny tvrdit sialene veci potlacajuce fyziku ( a logiku ) ... ale to uz je na dlhu rec skorej osobne pripadne chat ...
ja myslim ze raz za 60 - 100 000km investovat 4x 1000,- do novych guli nie je ziadna velka investicia, hlavne ked ide o bezpeci - jazdit na repasovanych tlmicoch by som sa dost bal ... ale existuju individua co si na tom zalozili zivnost a su schopny tvrdit sialene veci potlacajuce fyziku ( a logiku ) ... ale to uz je na dlhu rec skorej osobne pripadne chat ...
Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?
Pokud bych měl jednou za Tiefem udávaných km kupovat nové koule tak se asi vyplatí nekoupit auto s hydrem ale s klasickým ocelovým pérováním.A navíc nejde jen o 4ks ale na Béxu je jich pět a centrálka si myslím je daleko důležitější.
Existuje mnoho citroušů,které viděli nové koule jen z výroby a i třemistytisíci kilometry a pravidelnou kontrolou po 40 000km s příp.dofukem dosud fungují!!!!!Nedávno jsem takhle na své Xantušce ušetřil za 6 koulí cca 6000kč,protože to stalo s výměnou LHM jen 2300kč.
PS. Nepíši ovšem o případu pokud už jsou koule "po smrti",pak je to jasné!
Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?
Pokud bych měl jednou za Tiefem udávaných km kupovat nové koule tak se asi vyplatí nekoupit auto s hydrem ale s klasickým ocelovým pérováním.A navíc nejde jen o 4ks ale na Béxu je jich pět a centrálka si myslím je daleko důležitější.
Existuje mnoho citroušů,které viděli nové koule jen z výroby a i třemistytisíci kilometry a pravidelnou kontrolou po 40 000km s příp.dofukem dosud fungují!!!!!Nedávno jsem takhle na své Xantušce ušetřil za 6 koulí cca 6000kč,protože to stalo s výměnou LHM jen 2300kč.
PS. Nepíši ovšem o případu pokud už jsou koule "po smrti",pak je to jasné!
Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?
Pokud bych měl jednou za Tiefem udávaných km kupovat nové koule tak se asi vyplatí nekoupit auto s hydrem ale s klasickým ocelovým pérováním.A navíc nejde jen o 4ks ale na Béxu je jich pět a centrálka si myslím je daleko důležitější.
Existuje mnoho citroušů,které viděli nové koule jen z výroby a i třemistytisíci kilometry a pravidelnou kontrolou po 40 000km s příp.dofukem dosud fungují!!!!!Nedávno jsem takhle na své Xantušce ušetřil za 6 koulí cca 6000kč,protože to stalo s výměnou LHM jen 2300kč.
PS. Nepíši ovšem o případu pokud už jsou koule "po smrti",pak je to jasné!
vsak to tu omielame od zaciatku. pokial sa clovek o ne nestara a nerobi pravidelne dofuky a vec riesi ked auto skace ako koza tak su urcite po smrti......tot aj moja vlastna skusenost. raz som to zanedbal a dofuk uz nepomohol len som zbytocne platil......vela ludi kupi auto s hydrou, ale zanedbava pre nu typicku udrzbu a to je kontrola tlaku popripade dofuk gul
vsak to tu omielame od zaciatku. pokial sa clovek o ne nestara a nerobi pravidelne dofuky a vec riesi ked auto skace ako koza tak su urcite po smrti......tot aj moja vlastna skusenost. raz som to zanedbal a dofuk uz nepomohol len som zbytocne platil......vela ludi kupi auto s hydrou, ale zanedbava pre nu typicku udrzbu a to je kontrola tlaku popripade dofuk gul:-))))
Porovnavat dofuk kouli a dofuk pneumatik je presne to pohrdanie fyzikou ktore som mal na mysli
Zhodou okolnosti je centralka jedina u ktorej by som ten dofuk ako tak zniesol ... centralka nie je to co urcuje stabilitu auta na ceste. Je to vec vedomia a svedomia ( a penazenky ) ... to ze auto na ceste houpe a tlmi neznamena ze to funguje - ale tato diskusia sa tu uz opakuje po 1000ty krat ... staci si prejst historiu.
Mimochodom frajeri, viete kolko je standardna zivotnost klasickych tlmicov na aute ? 100 - 120 tisic km
99% ludi to vymeni az tlmic uplne vytecie pripadne ho vyhodia s STK ...
A este doplnim jednu malickost - co na to Citroen CR ?
Relativne nedavno som sa o tom bavil s technickym oddelenim Citroen CR a ich odpoved bola jasna - na
BX, XM, Xantia a C5 sa berie dofukovana koula jako neautorizovany a neschvaleny prvok tlmenia naprav a auto tym padom nema co robit na ceste - ak by policia pripadne sud poziadal citroen o vyjadrenie sa k takemu autu ( ako nasledok zaloby, tazkej dopravnej nehody a podobne ) tak odpoved citroenu bude taka ze auto nesplna technicke podmienky na prevadzku na ceste.
Skoda ze ma nenapadlo sa opytat na starsie citraky, mam pocit ze na CX ( alebo to boli starsie ? ) boli povodne nejake srubovacie gule.
Porovnavat dofuk kouli a dofuk pneumatik je presne to pohrdanie fyzikou ktore som mal na mysli :-D
Zhodou okolnosti je centralka jedina u ktorej by som ten dofuk ako tak zniesol ... centralka nie je to co urcuje stabilitu auta na ceste. Je to vec vedomia a svedomia ( a penazenky ) ... to ze auto na ceste houpe a tlmi neznamena ze to funguje - ale tato diskusia sa tu uz opakuje po 1000ty krat ... staci si prejst historiu.
Mimochodom frajeri, viete kolko je standardna zivotnost klasickych tlmicov na aute ? 100 - 120 tisic km :)
99% ludi to vymeni az tlmic uplne vytecie pripadne ho vyhodia s STK ...
A este doplnim jednu malickost - co na to Citroen CR ?
Relativne nedavno som sa o tom bavil s technickym oddelenim Citroen CR a ich odpoved bola jasna - na
BX, XM, Xantia a C5 sa berie dofukovana koula jako neautorizovany a neschvaleny prvok tlmenia naprav a auto tym padom nema co robit na ceste - ak by policia pripadne sud poziadal citroen o vyjadrenie sa k takemu autu ( ako nasledok zaloby, tazkej dopravnej nehody a podobne ) tak odpoved citroenu bude taka ze auto nesplna technicke podmienky na prevadzku na ceste.
Skoda ze ma nenapadlo sa opytat na starsie citraky, mam pocit ze na CX ( alebo to boli starsie ? ) boli povodne nejake srubovacie gule.
Je jasné že technické odd.Citroenu CZ bude tvrdit že je to neschválený zásah-dofukem přicházejí o peníze za koule i práci!!!!Podívejte se kterékoliv příručky či návodu použití jakéhokoliv auta-vyskytne-li se jakákoliv závada-IHNED zajeďte do AUTORIZOVANÉHO servisu,i v manuálu na Fáčko!!!Je zajímavé,že některé servisy Citroen servisy dělaji dofuk!!! A pokud to budu brát doslova tak i to že si sám vyměním třeba výfuk je to vlastně také neautorizovaný zásah.A když už je řeč o 5.kouli tak pro mne je důležitější než ty ostatní.
PS Tiefe vysvětli mi jaké je to pohrdání fyzikou toto už vůbec nechápu.Díkes.
Je jasné že technické odd.Citroenu CZ bude tvrdit že je to neschválený zásah-dofukem přicházejí o peníze za koule i práci!!!!Podívejte se kterékoliv příručky či návodu použití jakéhokoliv auta-vyskytne-li se jakákoliv závada-IHNED zajeďte do AUTORIZOVANÉHO servisu,i v manuálu na Fáčko!!!Je zajímavé,že některé servisy Citroen servisy dělaji dofuk!!! A pokud to budu brát doslova tak i to že si sám vyměním třeba výfuk je to vlastně také neautorizovaný zásah.A když už je řeč o 5.kouli tak pro mne je důležitější než ty ostatní.
PS Tiefe vysvětli mi jaké je to pohrdání fyzikou toto už vůbec nechápu.Díkes.
Doslova to neber myslim ze kvoli vyfuku nikdo nebude robit expertizu auta ( za podmienky ze neodrezne a niekoho nezabije ) ale brzdy a podvozok je nieco ibe myslim.
5 ta gula je dolezitejsia? Zaujimave mne prijde tlmenie a perovanie dost dolezite a kvalita stav gule na to dost vplyvaju. Ale centralka je len blby zasobnik.
K fyzike ak ti dofuk guli prijde rovnaky ako dofuk pneu odporucam ucebnicu fyziky pre stredne skoly.
Doslova to neber :-) myslim ze kvoli vyfuku nikdo nebude robit expertizu auta ( za podmienky ze neodrezne a niekoho nezabije ) ale brzdy a podvozok je nieco ibe myslim.
5 ta gula je dolezitejsia? Zaujimave mne prijde tlmenie a perovanie dost dolezite a kvalita stav gule na to dost vplyvaju. Ale centralka je len blby zasobnik.
K fyzike ak ti dofuk guli prijde rovnaky ako dofuk pneu odporucam ucebnicu fyziky pre stredne skoly.:-d
Už jsem nějakej pátek po matuře a o dofuku koulí či pneu jsme se nic neučili,ikdyž jsem z ní tj.z fyziky maturoval.takže prosím o upřesnění jaké fyzikální zákony dofukem porušuji,buďto to sem napiš nebpo to netvrď že se tím porušují.
PS nwn proč by při nehodě měli zkoumat zda byli koule dofukované se správným tlakem or kupované nové.
Už jsem nějakej pátek po matuře a o dofuku koulí či pneu jsme se nic neučili,ikdyž jsem z ní tj.z fyziky maturoval.takže prosím o upřesnění jaké fyzikální zákony dofukem porušuji,buďto to sem napiš nebpo to netvrď že se tím porušují.
PS nwn proč by při nehodě měli zkoumat zda byli koule dofukované se správným tlakem or kupované nové.
Nikde som nepisal o porusivani zakonov fyziky pri doplnovani, prosim citaj co pisem, citujem:
Diesel: Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?
Ja: Porovnavat dofuk kouli a dofuk pneumatik je presne to pohrdanie fyzikou ktore som mal na mysli
Nehovorim o porusovani zakonov fyziky pri doplnovani ale pri pouzivani argumentu "Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?" - porovnavat dofukovanie pneumatik a guli je pohrdanie fyzikov, napriklad tlak na cm2 materialu ? Nevraviac o tom ze gula je malinko zlozitejsia ako pneumatika.
PS: No napriklad pri tazkej nehode ked sa bude riesit miera zavinenia toho ktoreho ucastnika a auta budu podrobene expertize ?
Nikde som nepisal o porusivani zakonov fyziky pri doplnovani, prosim citaj co pisem, citujem:
Diesel: Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?
Ja: Porovnavat dofuk kouli a dofuk pneumatik je presne to pohrdanie fyzikou ktore som mal na mysli
Nehovorim o porusovani zakonov fyziky pri doplnovani ale pri pouzivani argumentu "Nevím proč všichni píšete repas.Dofouknutím pneumatik je také repasujete?" - porovnavat dofukovanie pneumatik a guli je pohrdanie fyzikov, napriklad tlak na cm2 materialu ? Nevraviac o tom ze gula je malinko zlozitejsia ako pneumatika.
PS: No napriklad pri tazkej nehode ked sa bude riesit miera zavinenia toho ktoreho ucastnika a auta budu podrobene expertize ?
Vidím že to nedovedeš ,to pohrdání fyzikou ,vysvětlit,takže se dál nebudu dohadovat,pro mne a většinu citroenářů dofuk není repase.Navíc se občas stane ,že i nová koule již nemá tlak co má mít!!!
Vidím že to nedovedeš ,to pohrdání fyzikou ,vysvětlit,takže se dál nebudu dohadovat,pro mne a většinu citroenářů dofuk není repase.Navíc se občas stane ,že i nová koule již nemá tlak co má mít!!!
Napisal som: "napriklad tlak na cm2 materialu" ked to nevies precitat tak uz fakt neviem co ti k tomu viac povedat Je to tvoje auto, tvoje rozhodnutie, tvoje svedomie, tvoja zodpovednost ... to ti neberiem ale nestavaj za seba vecsinu citroenarov, to je trocha domyslave
Ale mas pravdu tato diskusia nema vyznam. Pekny den a a nech nam to vsetkym poriadne houpe
Napisal som: "napriklad tlak na cm2 materialu" ked to nevies precitat tak uz fakt neviem co ti k tomu viac povedat :) Je to tvoje auto, tvoje rozhodnutie, tvoje svedomie, tvoja zodpovednost ... to ti neberiem ale nestavaj za seba vecsinu citroenarov, to je trocha domyslave :)
Ale mas pravdu tato diskusia nema vyznam. Pekny den a a nech nam to vsetkym poriadne houpe :)
Dakujem Vam za odpovede. takze bude treba objednat. Nikdy neboli doplnane.Skusim napisat teda dielni Hulin v Cechach a popytat sa.
Dakujem Vam za odpovede. takze bude treba objednat. Nikdy neboli doplnane.Skusim napisat teda dielni Hulin v Cechach a popytat sa. :palec
Neviem či bude treba kupovať nive to je na tebe ja som nove v aute nikdy nemal a pohodička a ak by si mal cestu do partuzanskeho tak tam to jeden chlapik robi ak cheš možem ti dať na neho kontakt
Neviem či bude treba kupovať nive to je na tebe ja som nove v aute nikdy nemal a pohodička a ak by si mal cestu do partuzanskeho tak tam to jeden chlapik robi ak cheš možem ti dať na neho kontakt
Zdar chlapci neviete mi niekto poradit kde v Košiciach alebo v okoli dofukuju gule ???
Zdar chlapci :) neviete mi niekto poradit kde v Košiciach alebo v okoli dofukuju gule ??? :)
Relativne nedavno som sa o tom bavil s technickym oddelenim Citroen CR a ich odpoved bola jasna - na
BX, XM, Xantia a C5 sa berie dofukovana koula jako neautorizovany a neschvaleny prvok tlmenia naprav
Toto není pravda, lžete tu buď schválně, nebo z totální neznalosti.
V autorizovaném servisu Citroën jsem pracoval řadu let a originální zařízení pro doplňování koulí jme tam měli. Běžně se koule doplňovali, do té doby, než jeden "zasloužilý" servisák si při odchodu do důchodu toto zařízení odkoupil za zbytkovou cenu. V celé Evropě ( země EU i jiné ) se v autorizovaných servisech "zelené" koule běžně doplňují, Česko je součást EU, platí zde stejná pravidla jako v ostatních servisech Citroen v Evropě.
Vyjádření, kde se dohromady dávají koule z BX,XM a Xantia s koulemi na C5 je naprosto špatné, neprofesionální a pletete jabka a hrušky.
Toto není pravda, lžete tu buď schválně, nebo z totální neznalosti.
V autorizovaném servisu Citroën jsem pracoval řadu let a originální zařízení pro doplňování koulí jme tam měli. Běžně se koule doplňovali, do té doby, než jeden "zasloužilý" servisák si při odchodu do důchodu toto zařízení odkoupil za zbytkovou cenu. V celé Evropě ( země EU i jiné ) se v autorizovaných servisech "zelené" koule běžně doplňují, Česko je součást EU, platí zde stejná pravidla jako v ostatních servisech Citroen v Evropě.
Vyjádření, kde se dohromady dávají koule z BX,XM a Xantia s koulemi na C5 je naprosto špatné, neprofesionální a pletete jabka a hrušky.
Doporucujem zavolat technickemu riaditelovi Citroen CR - mozem pohladat cislo - a oznamit mu ze lze
btw: o tom co sa deje v "autorizovanych servisoch" casto Citroen ( myslim importer ) nema sajna a zjezil by sa keby to vedel ...
Doporucujem zavolat technickemu riaditelovi Citroen CR - mozem pohladat cislo - a oznamit mu ze lze :)
btw: o tom co sa deje v "autorizovanych servisoch" casto Citroen ( myslim importer ) nema sajna a zjezil by sa keby to vedel ...